satu fenomena baru dalam arena blogawan. followers itu hanya ilusi mainan di petang hari melambatkan proses berdikari hingga kita jadi lupa diri. kami menulis dengan penuh passion dan ilmiah.
 

December 26, 2011

Aku Tahu Aku Kejam

Salam.
Harap-harap,tak adalah kutukan,cacian,umpatan dan apa-apa sahaja mengenai aku.
sebab? Ya Rabbi,dah berkurun,berzaman,berdekad dan berrr..(apa2 saja) dah aku tak post benda baru.
nyata,belum cukup lagi aura passion dalam diri aku.aku akui,aku kejam.
kejam sangat.kerana?...banyaklah .susah nak cakap.antaranya.....

#1 bunuh nyamuk



aku tahu,aku dah banyak kali bunuh keturunan kau.tapi tak adalah extrem macam gambar kat atas ni.
tu elok bako diri sendiri.eh,silap kau jugak sebab merayau tak tentu pasal.lepas tu gigit aku.
banyak cantik.kau berambus macam tu je.jadi untuk membalasnya,aku gunak khidmat
kawan baik kau.siapa?meh tengok-



ha..inilah MR.RIDSET.hahaha.aku tahu,aku dah khianat kau wahai sang nyamuk.
aku ingat saat kita bersama namun apakan daya.kau telah membuatkan malamku tak ada 'kick'!!
ya,menderita aku.jadi,terpaksalah aku korbankan kau.heheheh


2# Pijak Semut

sumpah,kehadiran adinda tak mampu menarik perhatian kekanda.walaupun
plastik perencah megi perisa tomyam sering kau kunjungi,namun hati ini masih tak terperasan kan mu.
maaflah.
setelah kekanda turun dari atas katil,tidak terperasan kaki suci lagi murni(ewah.) ini terpijak sekujur tubuh ramping adinda.ah..lantaklah!



aku  membenci kau kerana keturunan kau.siapa gerangannya?ya,si durjana Charlie.
kami amat membencinya.diri ini mengeti,kau tak sejahat adik kandung sebelah bapak tiri kau tu.
tapi,selagi darah itu mengalir di tubuhmu,takkan aku maafkan kesilapan mereka yang bertenggek kat jamban aspuraku.acececeh..
siapa soh tak tegur depa.jadi,mahu tak mahu,engkau terpaksa ku korbankan.selamat tinggal romeo.!




To be continued..(bajet ar..)

psst-ini adalah pengakuan seorang yang kejam.minta maaf ,aku memang suka merepek.
hahahah

4 comments:

  1. Bukan kejam lah malah terlebih belas kasihan sampai nak rasa bersalah dgn nyamuk n semut

    Haha

    Kalau akak, ridsectkan je semua tu..

    Latest entry-->Wordless Wednesday #2: Koleksi Mekap Part I

    ReplyDelete
  2. err..racunkan nyamuk tu kejamla kan?
    haha

    ReplyDelete
  3. dorang kejam jugak. gigit kite. hee.

    ReplyDelete

 
KUCAR-KACIR © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here