satu fenomena baru dalam arena blogawan. followers itu hanya ilusi mainan di petang hari melambatkan proses berdikari hingga kita jadi lupa diri. kami menulis dengan penuh passion dan ilmiah.
 

March 13, 2008

aiyoyo!!itu ayo mata juga sudah kasi keluar lah dengar itu penghinaan!!! hati juga ada marah sikit
dalam!! saya rasa kalu tada patut lah itu penghinaan..tapi saya tabik lah itu kulaan saya sufi juga itu nama...dia sabar juga ada banyak mendengar segala itu tohmahan dan cacian yang dilemparkan bertalu-talu oleh sipolan itu....dia boleh diibaratkan seperti tetikus juga yang memerlukan sokongan dan galakan dari orang ramai untuk bergerak!!!ada butut ka tada butut saya punya perumpamaan???tapi ini video sudah mengembalikan semangat dan pertimbangan diri saya juga!!banyak kasih lah saya ungkapkan!!http://youtube.com/watch?v=AYxu_MQSTTY&feature=user

No comments:

Post a Comment

 
KUCAR-KACIR © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here