satu fenomena baru dalam arena blogawan. followers itu hanya ilusi mainan di petang hari melambatkan proses berdikari hingga kita jadi lupa diri. kami menulis dengan penuh passion dan ilmiah.
 

April 9, 2010

with prudence we explore

first of all, gua menyusun 10 jari memohon ampun kerna tiada terkandung nilai-nilai shuffle mahupun indie pada tittle kali ini....kehkehkeh bullfaeces!!

"a long journey starts with the first step.furthermore,the exuberant journey will needs dependable storage of food....now,as you can see that is the reason why i look a bit out of shape.."
bunyi hujah yang diberikan saudara puviendra mengenai keadaan fizikalnya yang tidak melambangkan masyarakat madani sebagaimana yang digembar-gemburkan pihak FRIM.


gua sekarang tengah semangat tak patut...gua teransang dengan quotes-quotes,ayat-ayat pujangga,musafir karya hassan ali,kekah bidan sepiah,karipap-karipap cinta,pipiyapong, http://danielazlan.blogspot.com/dan berbagai lagi benda-benda alah yang boleh mendatangkan kesedaran dan keinsafan....benda-benda yang comes from the out-of-box mind's....kehkehkeh

tiada khilaf lagi bahawa gua sekarang sudah kesuntukkan masa....bulan 4 dah bhai!!!ogos dah percubaan....kucar-kacir la gua camni....

sebagai akhir kalam,gua ingat nak kasi rebranding la blog gua nie....gua pon ingat tak nak gune lagi 'gua-gua' nie smue..mulai saat ini gua bahasakan diri gua sebagai kawan...

sebelum mengundurkan diri,kawan mengharapkan jasa baik dan budi bicara tuan speaker bagi menerima usul kawan pada hari ini. Sekian,Wabillahitaufiq Walhidayah Wassalamualaikum Warahmatullahi Wabarokatuh.

No comments:

Post a Comment

 
KUCAR-KACIR © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here