satu fenomena baru dalam arena blogawan. followers itu hanya ilusi mainan di petang hari melambatkan proses berdikari hingga kita jadi lupa diri. kami menulis dengan penuh passion dan ilmiah.
 

November 29, 2011

سعيدة من أي وقت مضى بعد في السوق

pergh tajuk pun dah deep!
baiklah salam sayang para pembaca tegar sekalian.
saya, sembang kencang ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan salam perjuangan kepada para komrad :

Tukang karut Tuan Besar YC Ahmad Kassim

mereka antara penulis berbakat besar yang saya sempat selamatkan dari hanyut dalam arena blogawan tak berketepian.mereka seperti mana saya, sembang kencang, menulis bukan kerna nama. passion dan amar makruf nahi mungkar menjadi prioriti kami. jika persefahaman dan toleransi antara kami kekal teguh, tiada khilaf lagi blog ini akan mencapai puncak passion dan keunggulan. mengakhiri coretan kali ini, saya doakan para komrad sentiasa deep dan passion ketika menulis. ingat ini bukan kpop!

peringatan : kalau gua nakkan followers je baik gua letak gambar gua. dah la muka mirip model!

No comments:

Post a Comment

 
KUCAR-KACIR © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here