satu fenomena baru dalam arena blogawan. followers itu hanya ilusi mainan di petang hari melambatkan proses berdikari hingga kita jadi lupa diri. kami menulis dengan penuh passion dan ilmiah.
 

November 29, 2011

Salam perkenalan !

Assalamualaikum.

' Its hard just to wake up , wherever you're wearing thin ,
Alone on the outsides , so tired of looking in ,
The end is uncertain , and I've never felt so afraid ,
But I dont need a telescope to see that theres hope ,
And that makes me feel brave '
Kata pujangga Adam Young, penyanyi Owl City .

Nama gua Nukman. IRFAN Nukman. Sebab Nukman tuh bapak gua. 
*Adoy ape aku cakap nih.
Gua = cave . Jadi aku pakai aku lahh ye .
Aku seorang yang berpatriotik dan sangat cintakan bahasa.
Aku kurang mengerti kenapa ada orang yang sanggup merosakkan bahasa
dengan konsonen2 yang tidak diperlukan di hujung ayat seperti :
Keww, kenapeww , kitewww .. Whatthehellman !
Apa lu pikir lu cakap macam tu lu jadi abang long bukit bintang ?!
Lu belajar dulu bahasa sains daripada Wayne Rooney baru lu cita .

Aku ada passion . Apekah itu passion ? 
Yeee.. SALAH . Bukan nye gaya pemakaian , itu fesyen .
Tetapi tidak mengapa, aku takda ilham lah ini malam ,
Mungkin selepas mendapat tidur yang mencukupi baru aku boleh coret .
Selamat kan bahasa demi negara .
Assalam ~

No comments:

Post a Comment

 
KUCAR-KACIR © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here