satu fenomena baru dalam arena blogawan. followers itu hanya ilusi mainan di petang hari melambatkan proses berdikari hingga kita jadi lupa diri. kami menulis dengan penuh passion dan ilmiah.
 

November 29, 2011

Passion is the keyword.

Urut urut dulu tengkuk, patahpatahkan jari, renggang renggang kan otot serta sendi buat latihan mulut semuaa. AAA, III, UUU, EEE, OOO. Dah ready? Bagus. Anda ada passion di situ. Apa aku nak post pun aku tak tahu. Idea makin lama makin kering. Hailoh hailoh -.-

Apakah passion? Menurut Pakcik Wikipedia, dia kata passion ialaistilah yang digunakan untuk perasaan yang sangat kukuh tentang seseorang atau benda. Passion adalah satu perasaan emosi hebat menambat hati, semangat, atau keinginan untuk mendapatkan sesuatu.


Disebabkan ini ialah post PERTAMA (teng tereng teng teng teenggggggggg*sound effect) dan beta turut kehilangan idea. Tak tau dia pergi mana. Rasa tension ada lah jugak macam baru hilang kunci locker. Mungkin gara-gara berita kejutan yang baru terima :

Result PMR keluar 22 haribulan. 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Takut lah weh -.- Yelah, siapa tak takut. Anak Pak Dollah hujung kampung yang bela lembu pun takut.  Rasa lega sikit sebab aku tahu aku normal. Fieww, macam deskripsi blog ini, Hidup tidak mudah seperti yang kau sangka. 

Budak ni pun takut.
Aku tak tahu mana hala tuju post ni tapi aku tak kisah. Aku rasa nak tukar nama jadi aiman sebb dia selalu tak kisah. Sekian shaja nukilan beta. 

And the rest is history.

Bangga sekejap dapat duit RM100. *ye aku tahu semua dapat.

No comments:

Post a Comment

 
KUCAR-KACIR © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here