satu fenomena baru dalam arena blogawan. followers itu hanya ilusi mainan di petang hari melambatkan proses berdikari hingga kita jadi lupa diri. kami menulis dengan penuh passion dan ilmiah.
 

December 12, 2011

Secebis ilmu untuk dikongsi

Aku bukanlah seorang manusia yang penuh ilmu di dada. Apalah yang boleh diharapkan oleh budak mentah berumur 15 tahun ini. Oleh sebab itulah dia berusaha untuk mengambil seberapa peluang di hadapan untuk mengumpul ilmu. Internet bukan hanya doktrinasi orang yahudi yang melalaikan bahkan ianya juga mendatangkan faedah kepada kita. Post ini bukan mengenai kebaikan internet ya jauh sekali.



Bukan tentang kebaikan
internet
Pada saat ini aku cuba untuk berkongsi sedikit ilmu yang baru diketahui. Taktahulah kalau hanya aku yang ketinggalan dan post ini ialah tentang Freemason


Apa itu Freemason?
Fremasonry adalah gerakan rahsia Yahudi untuk menghancurkan agama-agama dan bangsa lain di dunia untuk menjadikan bangsa Yahudi sebagai penguasa tunggal dunia.

sumber: ijoks2009
Lambang freemason

Freemason berada di seluruh pelosok dunia. Ya bahkan di Malaysia juga tidak terkecuali. Ada beberapa ciri sebelum kita mengkelaskan seseorang itu adalah ahli freemason


1. Memakai Monkey jacket.
2.Memakai apron kecil (seperti apron tukang batu zaman dahulu )
3.Terdapat huruf G 
4.Wujud lantai berpetak (chekered floor) 
5.Terdapat sebatang atau dua pillar (tiang)


Baca di sini untuk mengetahui upcara angkat sumpah ahli freemason. Alah freemason je bukannya membahaya kan kita pun. Tak jejas ekonomi negara. Tak jejas kesihatan mak mengandung. Tak jejas result PMR (eh?) Ya mungkin ianya tak menjejaskan hal perbadi tetapi ia mungkin memberi ancaman terhadap agama Islam.

Wah hebat kan freemason ni siap ada pangkat lagi. Freemason mempunyai 33 pangkat. Tetapi di Amerika pangkat yang paling tertinggi adalah level 32, untuk naik ke level 33, mereka harus diiktiraf di Scotland.

 Bukan senang nak dapat pangkat ni. Bukan macam nak naik pangkat sarjan untuk KRS hanya pergi perkhemahan dan ambil ujian. Tidak sama sekali. Perkhemahan tidak termasuk dlam agenda tahunan ahli freemason kot aku rasa, melainkan kalau mereka nak menyebarkan kepercayaan mereka kepada orang asli dalam hutan. 

Bagi para perempuan bolehlah anda sandar dan silang kaki sambil tengok cerita Art Attack di Disney Channel sebab freemason hanya mengambil lelaki sahaja sebagai ahli. Selain itu, ahli freemason hendaklah bebas, bukan hamba dan mempercayai makhluk agung sebagai pencipta. Huh? 

Apa kaitan freemason dengan Illiminati? Ah takde beza nya pertubuhan ni. Mereka berdua menyembah iblis, syaitan dan mengamalkan sihir. Bahkan mereka juga bergabung untuk melenyapkan semua agama di dunia. Fuyoo tinggi nya angan angan


Bangunan Freemason di Perak?
Post ini dibuat sekadar tatapan, setelah melakukan beberapa reseach bukan ingin membongkarkan jauh sekali untuk membawa pengaruh yang buruk. Tidak menyentuh mana mana pihak hanyalah sedikit perkara buat renungan. Berdoalah kita semoga dijauhkan daripada terjebak dalam perkara ini, Nauzubillahminzalik 

Ingin keterangan lebih lanjut, abang google ada banyak cerita untuk dikongsi. Tanyalah dia, dia serba tahu, serba boleh. Semua informasi hanya di hujung jari

“Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu.” (Al-Baqarah: 120).


p/s: Aku mencadangkan anda menonton The Arrival di youtube.

3 comments:

 
KUCAR-KACIR © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here