satu fenomena baru dalam arena blogawan. followers itu hanya ilusi mainan di petang hari melambatkan proses berdikari hingga kita jadi lupa diri. kami menulis dengan penuh passion dan ilmiah.
 

December 1, 2011

Assalamualaikum Semua!

Salam.Pertama sekali,terima kasih di ucapkan kepada Tuan Pengasas blog ni kerana sudi menjemput teman untuk menulis bersama.Okey,silap-menaip bersama.Memandangkan Tukang Karut dah sound awal-awal,,tak payah rosakkan bahasa,jadi kat sini aq  aku guna bahasa ibunda yang standard 'sajalah'.Dah macam mat saleh pulak.
Harap-harap,dengan kehadiran aku kat sini,tak adalah rusuhan kaum,perhimpunan haram mahupun demontrasi jalanan berlaku ya!.Takut aku kalau ada.




Macam biasa,blogging memang best.Perlu ada passion  keghairahan.
Barulah cool kan?.Ya,keterujaan  menulis blog membuatkan skrin laptop ni hampir pecah kau tahu?.Asalkan apa yang disampaikan itu datang dari hati yang 'ghairah' mencoretkan pelbagai cerita.Okey,aku rasa dah macam jawab soalan SPM paper 1 pulak dah.

Jadi,kat blog ni aku akan lebih fokuskan mengenai semuanya tentang kehidupan seorang manusia.Bukan -seorang saja,berapa banyak kau nak pun boleh jalan!!.Tak pun,tak payah skema sangat,ape-ape jo lah
apa-apa saja sama ada hidup atau mati,separuh mati,tak mati-mati (berapa banyak mati daa..)aku tibai sajalah ya?.Kedua,kalau ada salah eja,mohon di usulkan bantahan kepada Tuan Yang -Dipertua(aku lah tu).
Sebagai manusia abnormal  normal,takkan tak ada silap kan.?.


Sekian,wassalam.
-post tergantung seketika.


psstt=aku tak suka mencari publisti(mencapub),okey,tak ada bersangkut dengan artikel di atas.

2 comments:

  1. salam kenal dan dofollow sini dik.. jom kunjung blog akak plak,..

    ReplyDelete
  2. terima kasih sebab sudi membaca...=)

    ReplyDelete

 
KUCAR-KACIR © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here